tirsdag 7. september 2010

Gratis babyting!


Søt og uskyldig, men koster sine foreldre en drøy mill. Da kan det være greit å benytte seg av gratistilbudene.

Typisk nok har jeg vært elendig til å benytte meg av alle freebies ved denne graviditeten, men da jeg gikk med A kastet jeg meg over alle tilbud jeg fant - og det er faktisk mye fint man kan få tak i! Små prøver på sinksalve, babyolje og slikt er fremdeles i bruk.

Gjerrigknarken har samlet en lang liste over gratis ting man kan få til barna. Jeg har ikke benyttet meg av alle tilbudene her, men kan i hvert fall gå god for disse:

Babybox fra Apotek 1 - innholdsrik pakke med blant annet bleier, ammeinnlegg, babybok og mange prøver på kremer og salver.

Liberopakken - Du må melde deg inn i Liberoklubben for å få pakkene. Det innebærer at du får nyhetsbrev på mail innimellom. Det er to pakker - Startpakken til nyfødt, og Up & Go-pakken til litt eldre babyer.

Rimi barnepakke - Består også av to pakker: 0-6 mnd og 6-12 mnd.

Weleda Baby - Små prøver på Weledas babyprodukter.

Goboken - fin, gratis velkomstpakke. Bare husk å avvikle medlemsskapet om du ikke vil ha nye pakker i posten stadig vekk. Disse er nemlig ikke gratis ...

M:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar